Veel gestelde vragen IVN Webwinkel

1. Een bestelling plaatsen

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen? Wat zijn de voordelen?

Nee, je hoeft geen account aan te maken. Met een account kun je een verlanglijstje bijhouden en kun je je jouw bestellingen inzien. Ook is het makkelijker om vaker bestellingen te plaatsen. Je hoeft dan niet opnieuw je gegevens in te voeren.

Hoe kan ik als IVN lid korting krijgen in de webwinkel?

Na je aanmelding voor het IVN-lidmaatschap ontvang je een brief van IVN per post. In deze brief vind je jouw persoonlijke kortingscode voor de webwinkel. De ledenkortingscode kun je ook vinden in de nieuwsbrief(ven) en in het magazine 'Mens en Natuur'. Met deze code ontvang je 10% ledenkorting op je aankopen. Let op! De korting kan niet achteraf verrekend worden.

De kortingscode werkt niet bij boeken, hoe kan dit?

Voor boeken dienen wij, net als alle andere boekhandels, een wettelijk vastgestelde verkoopprijs te hanteren. Bij afname van meer dan 10 boeken mogen wij hier vanaf wijken en wel korting geven (max. 5% of 10%). Mail ons gerust voor de mogelijkheden via [email protected]

Hoe bestel ik iets bij IVN?

Iets bestellen in de webwinkel van IVN gaat als volgt:

• Klik bij elk product dat je wilt bestellen op de oranje knop ‘In winkelwagen’. Je wordt meteen doorverwezen naar je winkelwagen. Wil je nog andere producten bekijken? Klik dan op de link ‘Ga verder met winkelen’.

Tip: als je bent ingelogd op je account dan worden je bestellingen opgeslagen en kun je de status in de gaten houden.

• Controleer altijd je bestelling. Klopt het aantal, het afleveradres, heb je eventuele kortingscodes ingevuld et cetera.
  • Klopt alles? Klik dan rechts onderaan op de oranje knop ‘Bestelling afronden’. Heb je wel al een account? Log dan in. Heb je nog geen account? Dan krijg je meteen de mogelijkheid om je hier te registeren. Het is ook mogelijk om als gast de bestelling af te ronden.
  • Je volgt nu alle stappen op het scherm: gegevens controleren, geef aan of je de verzending per post wilt versturen of wilt ophalen bij het Woldhuis in Apeldoorn.
  • Geef aan hoe je wilt betalen. Je kan zowel met iDeal betalen als op factuur. Klik vervolgens onderaan op ‘Volgende’.
  • Je krijgt nu een overzicht van je bestelling te zien.
  • Als alles klopt klik je rechts onderaan op de oranje knop ‘Kopen’.

2. Verzenden & Retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren per bestelling en hangt af van het aantal producten en de grootte er van. Ook zijn er aparte tarieven voor verzendingen naar het buitenland. Je kunt in je winkelwagen zien hoeveel de verzendkosten gaan bedragen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je jouw artikelen retourneren. Je betaalt wel zelf de verzendkosten. Vul daarvoor het retourformulier in.

3. Levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je bestelling wordt bezorgd binnen 3 tot 5 werkdagen. De levertijd voor grote bestellingen (bijvoorbeeld leskisten) duurt 1 tot 2 weken.

Waar kan ik zien of mijn bestelling al onderweg is?

Past je bestelling niet door de brievenbus, dan ontvang je een e-mail met hierin een track en trace link.